חדשות

הולמס פלייס עולה בקמפיין טלוויזיה עם אדלר חומסקי

משה בנימין | 
הולמס פלייס (צילום יח"צ/ צילום מסך)
קבוצת הולמס פלייס, בניהולה של קרן שתוי, מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון לאחר שנים שבהן התמקדה בעיקר בפרסום בדיגיטל. הקמפיין, באמצעות אדלר חומסקי, צולם במועדון הפרימיום של הרשת ברעננה. 
 
לדברי דרור אורפז, סמנכ"ל שיווק קבוצת הולמס פלייס: "לאחר שסיימנו בהצלחה את המיזוג עם רשת גו אקטיב, רכשנו את מועדוני גרייט שייפ בהרצליה וזאוס ברמת גן והרחבנו את רשת ה low cost שלנו - אייקון פיטנס, אנו מרגישים בשלים לעלות בקמפיין טלוויזיה מושקע שמטרתו לייצר מודעות למותג הולמס פלייס, לחוויית הפרימיום במועדונים ולמבצע הקיץ הכולל 5 אימונים אישיים במתנה למצטרפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה