קצרצרים

מזרחי טפחות בקמפיין המשך לסרטון "זה לא יעבור אם לא תעבור"

משה בנימין | 
בנק מזרחי טפחות (צילום Bizportal)
בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין המשך לסרטון "זה לא יעבור אם לא תעבור" המבוסס על שירו של הראפר הישראלי טונה. במסגרת הקמפיין הבנק מקדים את הרפורמה הצפויה של האוצר ובנק ישראל, ומכריז על מתן אפשרות ללקוחות כל הבנקים לעבור למזרחי טפחות בלחיצת כפתור (כתום).
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה