קצרצרים

145 אלף הורדות לאפליקציית המחזור של תאגיד 'תמיר'

משה בנימין | 
"דדי החתול" בקמפיין של תאגיד המחזור תמיר (צילום יח"צ)
קמפיין הפרסום של תאגיד המחזור תמיר באמצעות גליקמן שמיר סמסונוב מצליחלהביא תוצאות ב"רצפת המכירה". נכון להיום, התאגיד מציין 145 אלף הורדות לאפליקציית המשחק החינוכית בשם כתומולו שבה המשתמשים לומדים לאיזה פח יש לזרוק איזו אריזה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה