קצרצרים

המותג Schär עלה בקמפיין לחודש המודעות למחלת הצליאק

משה בנימין | 
Sch?r. חודש המודעות למחלת הצליאק (צילום יח"צ/ צילום מסך)
​לרגל חודש המודעות למחלת הצליאק המותג הבינ"ל שר (Schär) עלה בקמפיין להעלאת המודעות לחיים בצל המחלה. הסיטואציות המובאות בקמפיין ממחישות מצבים של חוסר רגישות מצד הסביבה, שאת חלקן חווים צליאקים על בסיס קבוע. במסגרת הקמפיין הופקו גם סרטוני מתכונים בהובלת השף אודי ברקן ("שני גברים ומקרר") וחוברת מתכונים המבוססת על מוצרי Schär שתשלח לצרכנים. כמו כן, תקודם פעילות צרכנים בעמוד הפייסבוק של המותג במסגרתו יוכלו המשתתפים לזכות בסדנת בישול על טהרת ה"ללא גלוטן", ב'דנון', בית הספר למצוינות קולינרית.
 
 
קרדיטים:
מנהלת שיווק ליב, יבואנית שר (Schär) - עדי טייכר
קריאייטיב, תוכן והפקה - ארז רובינשטיין
במאי ועורך - יובל מירון
צלם - דוד זריף
תאורן - יוסי חסון
סאונד - אמיר בוברמן
ארט - מעיין ארליך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה