קצרצרים

לוטוס יוצאת בקמפיין לשבועות באמצעות OPEN

משה בנימין | 
לוטוס. קמפיין שבועות 2018 (צילום יח"צ/ צילום מסך)
מותג הביסקווטים והממרחים הבלגי לוטוס, יוצא בקמפיין במטרה לקדם הכנת קינוחים לחג השבועות באמצעות סוכנות הפרסום והמיתוג OPEN. לטובת הקמפיין לוהקו 3 ילדים. הקמפיין שכולו דיגיטלי יופץ ברשת ויוביל את הצופים למתחם הקינוחים של לוטוס ב"אוכל טוב" של mako.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה