חדשות
דווקא בשבועות - ויקטורי יוצאת בקמפיין "בשר"
רשת הסופרמרקטים ויקטורי שלאחרונה העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום מנצ' עושה "דווקא" בשבועות ויוצאת בקמפיין בשר. ברשת מסבירים כי "בחג השבועות יימשכו המבצעים וההנחות על מוצרי החלב, אך בניגוד למקובל לחשוב מדובר באחד החגים שבו מכירות הבשר הן מהגבוהות בשנה - יותר מחגי תשרי". קמפיין יכלול פעילות דיגיטל ופרסום בעלות משוערת של כ-600 אלף שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.גרועסער 05/2018/16הגב לתגובה זו0 0תמיד להתחכם . אפשר בלי ?סגור