קצרצרים

דווקא בשבועות - ויקטורי יוצאת בקמפיין "בשר"

משה בנימין |  1
ויקטורי (צילום יח"צ)
רשת הסופרמרקטים ויקטורי שלאחרונה העבירה את תקציב הפרסום שלה למשרד הפרסום מנצ' עושה "דווקא" בשבועות ויוצאת בקמפיין בשר. ברשת מסבירים כי "בחג השבועות יימשכו המבצעים וההנחות על מוצרי החלב, אך בניגוד למקובל לחשוב מדובר באחד החגים שבו מכירות הבשר הן מהגבוהות בשנה - יותר מחגי תשרי". קמפיין יכלול פעילות דיגיטל ופרסום בעלות משוערת של כ-600 אלף שקל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גרוע
    סער 16/05/2018 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד להתחכם . אפשר בלי ?
    סגור