קצרצרים

הזוכה בתחרות ה-Booster של איגוד השיווק: פסגות פרו

כתבי אייס | 
פסגות פרו (צילום יח"צ)
מותג הפיננסים פסגות פרו זכה בפרס הבוסטר של איגוד השיווק הישראלי. המהלך השיווקי שזכה אפשר לראשונה בישראל, פתיחת תיק השקעות ברף של 50,000 שקל בלבד באופן דיגיטלי, ללא פגישה עם מנהל תיקי השקעות.
פרס ה-Booster של איגוד השיווק הישראלי מוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה