קצרצרים

להיפסטרים: go מבית 'הכשרה' בהטבה לבעלי המכוניות המטונפות מהמידברן

משה בנימין | 
הכשרה ביטוח. מידברן (צילום יח"צ/ צילום מסך)
חברת go מבית הכשרה יצאה בקמפיין RTM (ריל טיים מרקטינג - פרסום בזמן אמת סביב אירוע אקטואלי) משעשע על רקע מאות התמונות של מכוניות המבלים בפסטיבל מידברן. החברה הציעה בקמפיין פייסבוק לכל השבים מהפסטיבל להעלות תמונות של הרכבים לעמוד הפייסבוק ולהשתתף בהגרלה לשובר VIP לשטיפת הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה