חדשות
באייר ישראל בקמפיין חדש למותג 'בפנטן פלוס'
חברת באייר ישראל BAYER משיקה קמפיין חדש למותג בפנטן פלוס. הקמפיין יעלה לראשונה בטלוויזיה, בנוסף לרדיו, דיגיטל רשתות חברתיות ונקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום JWT וחטיבת התוכן והדיגיטל של שטרן אריאלי סער, בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה