קצרצרים

באייר ישראל בקמפיין חדש למותג 'בפנטן פלוס'

משה בנימין | 
בפנטן פלוס. באייר (צילום יח"צ/ צילום מסך)
חברת באייר ישראל BAYER משיקה קמפיין חדש למותג בפנטן פלוס. הקמפיין יעלה לראשונה בטלוויזיה, בנוסף לרדיו, דיגיטל רשתות חברתיות ונקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום JWT וחטיבת התוכן והדיגיטל של שטרן אריאלי סער, בהשקעה כוללת של כ- 1.5 מיליון שקל. 
תגיות JWT | באייר | קמפיין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה