קצרצרים

Fireworks במיתוג בינלאומי ל-PROPHECY של חווה זינגבוים

משה בנימין |  1
פרופסי (צילום יח"צ)
לאחר הפעילות בשוק המקומי, סוכנות המיתוג FIREWORKS מבית באומן בר ריבנאי, בניהולו של יריב טוויג מלווה את סדרת האנטיאייג'ינג של חווה זינגבוים - PROPHECY לשוק הבינאלומי. המיתוג כולל אריזות ושפה פרסומית תואמת להפצת מוצרי הסדרה לשווקים הבינלאומיים. הסידרה תשווק במהלך 2018 בקנדה, אנגליה, פולין, צרפת, איטליה ותאילנד וב- 2019 מיועדת לשיווק בסין, ארה״ב ברזיל ואוסטרליה.
מוטי זינגבוים: "לאחר פגישתנו עם יריב וצוות חברת FIREWORKS לא היה לנו ספק שפגשנו את השותפים הנכונים למיתוג הסדרה ואכן התוצאה שקיבלנו הייתה מדויקת, חדשנית ומתקדמת. הפרופסי עורר הדים עצומים בארץ ובעולם בכל מקום שאליו הגענו לפגישות עם גופים שמובילים את עולמות הטיפוח, ועומד בשורה הראשונה מבחינת הנראות שלו עם מוצרי הקוסמטיקה המובילים בעולם".
יריב טוויג: "זה היה אתגר גדול מאוד בלמצב ולמתג מוצר שידענו כבר טרם השקתו בארץ שהוא בעל פוטנציאל עצום ברמת החדשנות שלו. פרופסי נחשב למוצר הנמכר ביותר בישראל בתחום הקוסמטיקה לשנת 2017 בתוך 6 חודשים בלבד. גאים מאוד לפתח ולהיות אחראיים גם על שלב המיתוג לזירה הבינלאומית".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    wow (ל"ת)
    לינה 03/06/2018 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור