קצרצרים

שנה לאחר רכישת גרופון ישראל - מיתוג מחדש לאתר הקופונים

משה בנימין | 
GROO (צילום יח"צ)
שנה לאחר רכישת השליטה בגרופון ישראל על ידי קרן סקיי והנהלת גרופון ישראל, גרופון ישראל משיקה מיתוג חדש. המהלך מלווה בקמפיין לקראת הקיץ, בהיקף של למעלה מ-2.5 מיליון שקל, בכיכובו של אביעד קיסוס ובאמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן
לאחר המיתוג מחדש גרופון ישראל תיקרא, החל מה-6 ביוני, GROO. בחברה מסבירים כי הייתה בידיהם הבחירה להשאיר את השם 'גרופון' או להחליף לשם חדש. "לאור ההתמקדות בחדשנות וצמיחת תחומים כמו עיצוב הבית, תיירות, מסעדות שף, אלקטרוניקה ואחרים השם גרופון (Group+Coupon) נראה היה צר מדי לתכניות ארוכות הטווח של החברה. בנוסף, אסוציאציות המילה קופון פחות הולמות את העולם הדיגיטלי, החורת על דגלו חווית מימוש שהיא Paperless".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה