קצרצרים

רשת בורגרים משקיעה 1.5 מיליון ש' בקמפיין פרסומי חדש

כתבי אייס | 
קמ]יין לרשת בורגרים (צילום אסף לוי)
רשת בורגרים מקבוצת BBB, יוצאת בקמפיין פרסומי בעלות של כ-1.5 מיליון שקלים, בטלוויזיה, ברדיו האזורי ועם פעילות דיגיטל באתרים וברשתות חברתיות. במסגרת הקמפיין מוצגות סיטואציות שונות המיוחסות לקהלי היעד השונים של הרשת: אבא מתוסכל המארח מסיבת פיג'מות של בתו, צעיר המארח חברים לצפייה בכדורגל, ועוד. על הפרסום חתום משרד The Box והופק על ידי חברת Bonamaze. סמנכ"ל השיווק של קבוצת BBB שרון שפירא: "הקמפיין מחדד את הנוסחה הייחודית והמנצחת של רשת בורגרים - מגוון טעמים של בורגרים, המוגשים במגוון מארזים, ומעניקים פתרון טעים, קל ומהיר". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה