קצרצרים

מיזם השליחויות GetPackage יוצא בקמפיין בשווי 1.5 מיליון שקל

כתבי אייס | 
GetPackage (צילום יח"צ)
מיזם השליחויות החדש GetPackage משיק קמפיין פרסומי בלמעלה מ-1.5 מיליון שקל. החברה, שהחלה את פעילותה לפני כשנה מנסה לקרוא תיגר על חברות השליחויות המסורתיות. מאחורי החברה עומד היזם ניר בנגל שאליו חברו משקיעים נוספים - קבוצת בר שיווק והפצה, בשליטת איש העסקים עדו ברגמן ומאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, בבעלות יעקב שחר וישראל קז. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה