קצרצרים

'רהיטי דורון' משקיעה 2.5 מיליון ש' בקמפיין פרסומי

כתבי אייס | 
קמפיין רהיטי דורון (צילום אסף טייכמן)
חברת רהיטי דורון יוצאת השבוע בקמפיין רחב המציג בתפיסתו "קנייה חברתית" בו היא מציעה מחיר פיקס של 200 שקלים עבור הובלה והרכבה של ריהוט, כמו גם אפשרות להתארגנות מרוכזת של מספר דיירים בבניין, במחיר של 200 שקלים לכל הבניין. לרגל השקת המהלך יוצאת החברה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ ובהשקעה של 2.5 מיליון שקלים, שכולל "מחזמר" וישודר בקשת 12, רשת 13 וערוץ עשר. הקמפיין יכלול ג'ינגל ברדיו, מודעות בעיתונות הארצית, שבועונים ובאינטרנט ילווה בפעילות ברשתות החברתיות השונות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה