חדשות
'רהיטי דורון' משקיעה 2.5 מיליון ש' בקמפיין פרסומי
חברת רהיטי דורון יוצאת השבוע בקמפיין רחב המציג בתפיסתו "קנייה חברתית" בו היא מציעה מחיר פיקס של 200 שקלים עבור הובלה והרכבה של ריהוט, כמו גם אפשרות להתארגנות מרוכזת של מספר דיירים בבניין, במחיר של 200 שקלים לכל הבניין. לרגל השקת המהלך יוצאת החברה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ ובהשקעה של 2.5 מיליון שקלים, שכולל "מחזמר" וישודר בקשת 12, רשת 13 וערוץ עשר. הקמפיין יכלול ג'ינגל ברדיו, מודעות בעיתונות הארצית, שבועונים ובאינטרנט ילווה בפעילות ברשתות החברתיות השונות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה