קצרצרים

מכבי חיפה שכרה את פובליסיס ישראל לגיבוש תכנית אסטרטגית שיווקית

משה בנימין | 
פובליסיס (צילום יח"צ)
מועדון הכדורגל מכבי חיפה הודיע כי שכר את שירותיה של קבוצת פובליסיס ישראל לטובת גיבוש תכנית אסטרטגית שיווקית, יח"צ  ותקשורתית. בקבוצה, מהגדולות והמצליחות בישראל, הודיעו כי התכנית האסטרטגית היא חלק מהכנותיו של המועדון לעונה הבאה ולשנים הקרובות.
את עבודת הייעוץ האסטרטגי למועדון, תוביל זרוע הייעוץ האסטרטגי של הקבוצה בישראל, פובליסיס אג'נדה, באמצעות צוות מולטי-דיסיפלינרי בהובלתו של שלום שלמה, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של פובליסיס ישראל.
"מכבי חיפה היא לא רק מועדון כדורגל, אלא גם מותג בעל מסורת מפוארת", מסר מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, "כמו כל מותג מוביל, אנו נעזרים בשירותיהם של בעלי מקצוע לבנייה ויישום של תכנית שיווקית-תקשורתית-אסטרטגית שתחדד את סיפור המותג ואת מערכות היחסים שלו עם בעלי העניין שלו: התקשורת, האוהדים, העובדים, השחקנים והשותפים המסחריים. לאחר בחינה של קבוצות תקשורת ופרסום מהמובילות במשק, הוחלט לבחור בקבוצת פובליסיס, שמביאה עמה ניסיון וידע עשיר מהארץ ומהעולם ותהווה עבורנו כוח משמעותי בתהליך גיבוש האסטרטגיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה