קצרצרים

צפו: פרסומת לאריזת טונה מסוננת של מותג עץ הזית

כתבי אייס | 
קמפיין הטונה של 'עץ הזית' (צילום מסך)
מותג עץ הזית ומשרד הפרסום ברוקנר יער לוי ישיקו השבוע קמפיין טלוויזיוני ודיגיטלי למוצר חדש, שלדבריהם "ישנה את חוקי המשחק כמו שאנו מכירים אותם בענף הטונה". מדובר על מוצר טונה to go שמייתר את סינון השמן/מים על ידי פתיחה מהירה וללא צורך בסינון. הטונה מגיעה ב-3 טעמים שמן זית, שמן קנולה ומים בשקית ואקום שתהיה זמינה החל מהימים הקרובים בכלל רשתות השיווק השונות. הפרסומת תעלה בטלוויזיה החל ממחר (יום ג').
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה