קצרצרים

Gett ו-Apester יצאו בשת"פ מונדיאל עם תוכן אינטראקטיבי תוך כדי נסיעה

משה בנימין |  1
מונדיאל 2018. שת"פ GETT ו-APESTER (צילום יח"צ)
חברת שירותי הנסיעות Gett יצאה בשיתוף פעולה עם חברת Apester, פלטפורמת היצירה וההפצה של תוכן אינטראקטיבי על רקע חודש המונדיאל. שירות הנסיעות מציג כבר קרוב לשבועיים סדרה של יחידות תוכן בתצורת שאלונים בנושאי מונדיאל, המופיעים בזה אחר זה במהלך הנסיעה ובוחנים את הידע של הנוסעים במשחקי הטורניר ובהיסטוריה שלהם.
כבר היום ברכבים שיתופיים רבים, בארץ ובעולם, מותקנים מסכים להנאת הנוסעים שבהם משודרות פרסומות וסרטונים אינטראקטיביים. עם זאת, מדובר בשוק שעדיין נמצא בחיתוליו - בטח בישראל וגם בארצות הברית שם, על פי ה-Hollywood Reporter, מתגלגלים בשוק זה סכום יחסית נמוך של 200 מיליון דולר בשנה. ניתן להעריך שהסכומים יגדלו משמעותית בשנים הקרובות ויושקעו בשיתופי פעולה בין יצרניות רכבים אוטונומיים לסוכנויות תוכן ואולפני בידור.
תגיות Apester | Gett | מונדיאל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין עדיין לא יצא להיתקל
    ניר 04/07/2018 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע אש תוך כדי הנסיעה להעביר את הזמן בסבבה על עוד קצת מידע מהמונדיאל, אחלה של יוזמה.
    סגור