קצרצרים

אחרי העברת התקציב - השפה החדשה של יד2 בראובני פרידן

משה בנימין | 
יד2 (צילום יח"צ/ צילום מסך)
4 חודשים לאחר העברת תקציב הפרסום של יד2 מ-LEAD Ogilvy לראובני פרידן, עולה החברה בקמפיין, עם שפה ומיתוג חדש, רחוקה שנות אור מהקמפיין האחרון במשרד הקודם. יחד עם פרזנטורית חדשה ואדמונית (פטיש ארוך יומין של אנשי ראובני) בהתאם לצבעוניות של המותג, הקמפיין מציג את כל מה שקורה בזמן אמת ביד2, בשעה אחת, מדירות ועד מכוניות, רהיטים וכו'.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה