חדשות
אחרי העברת התקציב - השפה החדשה של יד2 בראובני פרידן
4 חודשים לאחר העברת תקציב הפרסום של יד2 מ-LEAD Ogilvy לראובני פרידן, עולה החברה בקמפיין, עם שפה ומיתוג חדש, רחוקה שנות אור מהקמפיין האחרון במשרד הקודם. יחד עם פרזנטורית חדשה ואדמונית (פטיש ארוך יומין של אנשי ראובני) בהתאם לצבעוניות של המותג, הקמפיין מציג את כל מה שקורה בזמן אמת ביד2, בשעה אחת, מדירות ועד מכוניות, רהיטים וכו'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה