קצרצרים

בזכות NATURE VALLEY - יפעת דה ליאו מג'נרל מילס נבחרה לאשת השיווק ביוני

כתבי אייס | 
יפעת דה לאו (צילום יח"צ)
יפעת דה ליאו, מנהלת השיווק של ג'נרל מילס, נבחרה לאשת השיווק של חודש יוני בזכות השקת NATURE VALLEY NUT CREAM. איגוד השיווק הישראלי בחר בדה ליאו, בזכות תוצאות מהלך ההשקה של החטיפים החדשים שהביא לצמיחת המותג ולהובלת הקטגוריה.
מאז 2013, קטגוריית חטיפי הגרנולה סובלת מסטגנציה במכירות. למרות המודעות הגוברת לאורח חיים בריא, הקטגוריה נפגעה בעקבות הכרזות תקשורתיות חריפות שטענו כי מדובר בממתק לכל דבר. אנשי השיווק של ג'נרל מילס בהובלת דה ליאו, בחרו "להסתכל החוצה" מהקטגוריה, להביט ולהקשיב לצרכן.
החברה השיקה ארבעה מוצרים חדשים בפעילות תקשורתית מדויקת על מנת לענות לצרכים ולקולות מצד הלקוחות, כשההשקה האחרונה אפשרה למותג להמשיך ולהציג חדשנות, ולהחזיק בכוחו גם כאשר המצב בקטגוריה נמשך. הסדרה החדשה זכתה לנתח שוק של 8% וכן לגידול של 14% במכירות של המותג כולו, לצד עלייה מתמשכת במודעות למותג.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה