קצרצרים

בואו להתנדב: תאטרון בית צבי מחפש משרד פרסום לפרו-בונו

משה בנימין | 
תיאטרון בית צבי (צילום יח"צ)
תאטרון בית צבי שפועל כעמותה במסגרת בית הספר למשחק בית צבי מחפש בימים אלו אחר משרד פרסום שיעניק לו תמיכה בגזרת הפרסום במתכונת התנדבותית. התאטרון יצא בקול קורא לתעשיית הפרסום, מלווה בבריף.
לצד תאטרון הספריה, בשיתוף עיריית רמת גן המספק תעסוקה לבוגרים, פועל גם תאטרון בית צבי השייך לבית הספר ומיועד לצבירת ניסיון בכל מגוון הז'אנרים האמנותיים הרלוונטיים לתלמידי בית הספר. כמו כן מציין התאטרון כי פנה לעמותת נובה העוסקת בליווי שיווקי של עמותות כדי לבדוק איך להגדיל את הכנסותיו ממכירת כרטיסים ומנויים.
עוד נכתב בבריף, כי "התאטרון סובל מהעדר מודעות וזהות – אנשים מכירים את בית הספר למשחק אך לא את התאטרון; אין לתאטרון הבטחת מותג ברורה ורלוונטית שאפשר לתקשר". במסגרת פעילות הפרסום התאטרון מנסה לגבש קונספט קריאייטיבי, כולל ססמה, שיכול לשמש לפרסום על גבי שלטי חוצות, רדיו ובדיוור ישיר, ובנוסף, הצעה למהלך גרילה low budget לחשיפת התאטרון בקרב הקהלים הרלוונטיים ובתקשורת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה