קצרצרים

נגד כינים: מותג נובוקיד יוצא בקמפיין השקה בישראל

כתבי אייס | 
נובוקיד לטיפול בכינים (צילום יח"צ)
חברת TechCare, יצרנית המשכיר לטיפול בכינים 'נובוקיד', יוצאת השבוע בקמפיין פרסומי בעלות של כמיליון שקלים, לרגל ההשקה בישראל. הקמפיין יכלול תשדירים בתחנות הרדיו האזורי, פעילות דיגיטל באתרי אינטרנט מובילים, פעילות ברשתות החברתיות ופעילות קד"מ רחבה. בקמפיין - שהסלוגן שלו הוא "נותנים לכינים מכה בשיטה הירוקה", ייקחו חלק מאות אימהות, בלוגריות וכוכבות רשת שיעידו ממקור ראשון על חווית ההתנסות והטיפול שלהן ושל ילדיהן עם המכשיר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה