קצרצרים

מרצדס עולה בקמפיין פרסום בשווי 2 מיליון שקל - So What

משה בנימין | 
מרצדס. כלמוביל (צילום יח"צ)
מותג הרכב מרצדס מבית כלמוביל יוצא בקמפיין פרסום רחב היקף באמצעות משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes בבעלותו של גדעון עמיחי תחת הקונספט SO WHAT והסלוגן הבינלאומי של המותג THE BEST OR NOTHING.  הקמפיין נאמד בכ-2 מיליון שקלים ויכלול טלוויזיה, עיתונות ודיגיטל.
דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס, מציינת כי, "מדובר בקמפיין המציע קריצה על קונספציות צרכניות. ההתמודדות השיווקית של מרצדס שונה מרוב המותגים. ממחקרי עומק שביצענו עלה כי רוב הציבור יודע שמדובר ברכב הטוב בעולם ושמדובר בטכנולוגיות הכי חדישות בשוק אבל בגלל תפיסה וחשש איך הם יתפסו, יש כאלה שמוותרים על החלום".

 


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה