קצרצרים

מותג משקאות האנרגיה XL יוצא במהלך Questions Sticker באינסטגרם

משה בנימין |  1
XL (צילום יח"צ)
מותג משקאות האנרגיה XL יצא במהלך אינסטגרם בשימוש הפיצ'ר החדש של האפליקציה - Questions Sticker. במהלך שמאחוריו עומד משרד הקריאייטיב g.Conversation יחד עם Great בגזרת הסושיאל, יצאו 2 חבורות בנות 4 חברים כל אחת לרואוד טריפ בן שבוע ימים באירופה, בשני קרוואנים כשהן מדלגות בין פסטיבלי המוזיקה BALATON SOUND ו-ULTRA. 
לחבורה שזכתה לצאת ל"טריפ" (במהלך דיגיטלי שקדם לו ונתן לנרשמים את האפשרות להרכיב את קבוצת החלומות שלהם דרך הזמנת חברים נוספים למעין משחק-שאלון שאיתגר אותם ובדק כביכול את התאמתם כצוות), התלוותה נבחרת כוכבי רשת מוכרים שכללה את אבי ג'וני עזרי, דניס צ'רבקוב, ליאל ושני גולדשטיין - אלו מתועדים בסדרת רשת שפרקיה משותפים בפייסבוק ומפורסמים במתחם XL ב-Mako. 

ענת סגל, מנהלת חטיבת משקאות לא אלכוהוליים בטמפו: "הטריפ של XL הוא דוגמא למהלך פרסומי מורכב שמשלב מגוון פלטפורמות תוך חיבור חזק ליצרני תוכן, שמדברים בשפת המותג ומקדמים ערכים שזהים לערכי המותג. המהלך הגיע למיליוני צפיות אורגניות בימים בודדים ובכך מוכיח כי הצרכן מוכן "לצרוך" תוכן מסחרי, כל עוד מדובר בתוכן מעניין או בעל ערך עבורו".

 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ענת תעשי לנו Questions Sticker מהגמר ברוסיה (ל"ת)
    לא מקנאים בכלל. 15/07/2018 16:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור