קצרצרים

הזוכים בתחרות ה-Booster של איגוד השיווק: MG, בזק ואאוטבריין

משה בנימין | 
תחרות ה-BOOSTER (צילום יח"צ)
איגוד השיווק הישראלי הכריז הבוקר (יום ד') על הזוכים בפרס הבוסטר (Booster) למהלכי דיגיטל. הזוכים הם: מהפכת המובייל של MG, בוקר טוב לגידי גוב של בזק ו-FOCUS של אאוטבריין.
מהפכת המובייל של MG כוללת, לראשונה בישראל, מעבר מלא לדיגיטל של רכישת מכוניות בפלטפורמה שמאפשרת לבצע תהליך שלם של רכישת רכב חדש באינטרנט, כולל תשלום. מאז תחילת המהלך נמכרו באמצעות האתר 195 מכוניות.  במהלך בוקר טוב גידי גוב, בזק יצרה להיט מוזיקלי בכיכובם של עומר אדם וגידי גוב, ששטף את הרשת, ותקשר את כל מאפייניו של הנתב החדש של החברה - BE. פוקוס מאת אאוטבריין היא פלטפורמת Video Discovery המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, שבה שיעורי השלמת הצפייה גבוהים ביותר מפי 2.5 מאשר בפלטפורמות מתחרות. הפלטפורמה מגישה וידאו לגולש באופן טבעי על פי הידע הנצבר בה על תחומי העניין האמתיים שלו.
פרס ה-Booster  של איגוד השיווק הישראלי הוא פרס ראשון בעולם השיווק הישראלי שמוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’.
להענקת פרסי ה-Booster מתכנס מדי חודשיים צוות שופטים שכולל בכירים בתחום השיווק בדיגיטל הבוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי 7 קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד. היו”רים המשותפים של התחרות הם איתן זינגר שותף בחברת Spacing ועמית שגיא מחברת זאפ.
השופטים בתחרות הבוסטר: 
אסף אביב, סמנכ”ל שיווק, בזק בינלאומי
אלדד אביטן, סמנכ”ל שיווק ותוכן Alljobs
זהר אוריין – בלוגרית, חוקרת דיגיטל, ויועצת לארגונים גדולים
איתי ביכלר, מנהל הדיגיטל הגלובלי, סודה סטרים
תלמה בירו, מנכ”ל איגוד השיווק הישראלי
אייל בירן, מנכ”ל משותף, דאטה טאפס
לילך בן ארצי לוי, מנהלת מחלקת דיגיטל – CDO, מכבי
אנה ברודי, מומחית למסחר ושיווק דיגיטלי
אירית גולדברג – סמנכ”לית שיווק, פנגו
עוז גור, סמנכ”ל שיווק, Smartair
תימור גורדון, ליווי חברות ויזמים בתחומי הקמעונאות הדיגיטלית, NewCommerce Pioneering
אורי גורן, מנהל חוויה דיגיטלית, טבע ישראל
אריאלה דניאלי, מנהלת פיתוח עסקים דיגיטליים, קבוצת תנובה
סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ”ל, איגוד השיווק הישראלי
מיכל וינדזברג, מנהלת הדיגיטל, איגוד השיווק הישראלי
מיכאל מיטרני, מנהל תחום דיגיטל וחדשנות, סופרפארם
עומר מילויצקי, מנהל תחום דיגיטל, קבוצת מיטב דש
יפית מנטין, IL Marketing Director Personal Care, קימבאלי קלארק
יניב סבן, מנכ”ל, Saban Digital Marketing
דנה פולק אולשר, מנהלת מחלקת שיווק ואסטרטגיה – פז
ניר קניאס, סמנכ”ל שיווק מילקו טרה
שי רוזן, מומחה UX, רילקומרס
יעל שפריר, סמנכ”ל שותפויות בינלאומיות, פלייבאז
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה