קצרצרים

מותג התחבורה השיתופית CAR2GO משיק שפה מותגית חדשה

משה בנימין | 
CAR2GO (צילום יח"צ/ צילום מסך)
מותג התחבורה השיתופית CAR2GO משיק שפה מותגית חדשה באמצעות משרד הפרסום CRACKER שהחל לטפל בתקציב הפרסום לאחרונה. במסגרת הקמפיין עלתה לאויר סדרת סרטים חדשה שמציגה את יתרונות המותג במיצוב של שירות הרכבים השיתופי כאלטרנטיבה לבעלות על רכב פרטי באסטרטגיה שמדגישה את "רגעי הכאב" אותם חווים בעלי רכבים.
 
תגיות CAR2GO | CRACKER | קמפיין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה