קצרצרים

פרויקט התחבורה האשדודי REWAY יוצא בקמפיין עם יצפאן

משה בנימין | 
יצפאן REWAY (צילום יח"צ)
משרד הפרסום שניידרמן.צופן עולה בקמפיין רשת עם אלי יצפאן לקידום פרויקט התחבורה REWAY באשדוד. הקמפיין בהובלת הקומיקאי כולל סרטוני הסברה על פרויקט התחבורה הירוקה (הניסיוני) בהובלה ובמימון של משרד התחבורה. הקמפיין כולל 4 סרטוני הסברה קצרים בהם יצפאן מביע את דעתו על הפרויקט על רקע השינויים ש"נכפו עליו" כ"תושב העיר". 
נירה שניידרמן, בעלים ומנכ"לית משרד הפרסום שניידרמן.צופן: "את פרויקט REWAY באשדוד אנו מלווים כבר 3 שנים עם תהליך מיתוגי שכלל את גיבוש השם, הסלוגן, הלוגו והשפה פרסומית כולה. אנחנו שמחים להשיק היום את השלב הראשון של הקמפיין ומאחלים לתושבי אשדוד ליהנות מהפרויקט החדשני והמדהים הזה".

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה