קצרצרים

30 שנה למוצרלה: מחלבות גד יוצאת בקמפיין חוצות ברומא

משה בנימין |  2
מחלבות גד. רומא (צילום יח"צ)
מותג מוצרי החלב מחלבות גד מציין 30 שנים לגבינת המוצרלה בישראל, במהלך שיווקי הכולל שילוט חוצות ברומא, איטליה, על גבי קירות הפרסום של חברת לביא מדיה הישראלית שמחזיקה בנכסי שילוט באיטליה. 
במסגרת הקמפיין הנרחב בשווי 2 מיליון שקלים, ייתלה במהלך השבועיים הראשונים של חודש אוגוסט, במרכז רומא, ברחוב המרכזי via del corso שלט חוצות (באיטלקית ועברית) אשר מודה לאיטלקים על היותם בעבר ועדיין ההשראה של גד למוצרלה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחלה מוצרלה יש להם (ל"ת)
    ניר. ג 02/08/2018 00:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לגד יש את הגבינות הכי שוות . (ל"ת)
    ניתאי 01/08/2018 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור