קצרצרים

רשת 'יומנגס' בסרטון רשת בכיכוב אלוף הסומו היפני 'יאמה'

משה בנימין | 
יומנגס (צילום יח"צ)
רשת מסעדות ההמבורגר יומנגס - Humongous עלתה בשבוע שעבר עם קמפיין רשת שמאחוריו עומדים משרד יחסי הציבור של יפה אפרתי וסוכנות הפרסום ברבור שחור שבה שותפים טל קמיאבי, עודד שוקי גל וגיל אוליאמפרל, הבעלים של קבוצת התוכן וייצוג האמנים סברס.
מהלך הפרסום של הרשת הורכב משני חלקי תחרות אכילה. בשלב חצי הגמר התמודדו ביניהם מתחרים מישראל עם מאות שהזמינו את מנת חצי הגמר. ה-4 שסיימו אותה (חצי קילו בשר ו350 גרם צ'יפס) עלו לאירוע הגמר שבו התחרו מול אלוף העולם בסומו (פעמיים), היפני יאמה. מנת הגמר הורכבה מ-2.6 קילו בשר ו-350 גרם צ'יפס ומילקשייק. למרבה הפלא, ישראלי בשם ויקטור גבר על היפני וכמעט וסיים את מנת האתגר של יומנגס.
 
 
קרדיטים:
חברת הפקה - סברס
במאי ועריכה - גיא טלר
משרד פרסום - ברבור שחור
יחסי ציבור - יפה אפרתי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה