קצרצרים

אגם רוטברג בקמפיין שלטי חוצות ודיגיטל למותג סקצ'רס

כתבי אייס | 
אגם רוטברג בקמפיין סקצ'רס (צילום גיא כושי ויריב פיין)
המותג סקצ'רס עולה בקמפיין בכיכובה של הפרזנטורית אגם רודברג בשווי השקעה של כחצי מיליון שקלים. הקמפיין יכלול שלט גדול באיילון ושלטי חוצות נוספים, לצד קמפיין דיגיטל שיעלה ביוטיוב, פייסבוק, מדיות חברתיות, ארטימדיה וטאבולה. הקמפיין "MY STORY MY SKECHERS" עוסק בסיטואציות יומיומיות המלוות את חייה של רודברג וממחיש כי המותג מלווה אותה לאורך כל שעות היום. בנוסף צילמה החברה סרטון רשת באורך 8 דקות. רודברג נשאלה 73 שאלות על חייה האישיים תוך כדי שהיא מדגמנת את המותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה