קצרצרים

אירוע השיווק הגדול בעולם ינוהל ע"י טכנולוגיה ישראלית

כתבי אייס | 
כנס INBOUND 2018 (צילום לוגו)
חברת ביזאבו (Bizzabo) המפתחת פלטפורמת טכנולוגיית ענן לניהול ושיווק של כנסים ואירועים, תספק את התשתית הטכנולוגית והדיגיטלית לכנס השיווק השנתי הגדול בעולם INBOUND 2018 שיתקיים בשבוע הבא בבוסטון. את הכנס מארחת חברת Hubspot המספקת פלטפורמה של שיווק ומכירות לחברות. בכנס צפויים להשתתף מעל 21 אלף אנשי שיווק, מכירות ולקוחות מכ-100 מדינות. במהלך הכנס יתקיימו פאנלים והרצאות, ובין הדוברים הבולטים נמנים טראומה בורק, פעילה ומייסדת תנועת Me Too; טרוי קרטר, ממנהלי חברת ספוטיפיי, ועוד. חברת Bizzabo מאפשרת ללקוחותיה לנהל, לשווק ולמקסם את האירועים העסקיים שלהם באמצעות פלטפורמה שמאחדת תחת קורת גג אחת כלים ליצירה של אתרי אירועים עסקיים, ניהול מערכת רישום משתתפים, בניית קהילות נטוורקינג ויכולות אנליזה מתקדמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה