קצרצרים

מרצדס עולה בקמפיין חדש בשווי של כ-2 מיליון שקל

משה בנימין | 
מרצדס (צילום יח"צ)
מרצדס-בנץ מבית כלמוביל יוצאת בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום של גדעון עמיחי No, No, No, No, No, Yes, תחת הקונספט Mercedes weekend. 
דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס: "מדובר בקמפיין המהווה את קו הסיום לשנת 2018 ומאפשר הזדמנות אחרונה ליהנות מההטבות המיוחדות של השנה. הקונספט הייחודי של הקמפיין עולה בקנה אחד עם תפיסת החיים של לקוחות מרצדס שיעדיפו תמיד את הטוב ביותר".

 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה