קצרצרים

דנה פרידר מככבת בקמפיין רשת של BBB שצולמה בניו יורק

כתבי אייס | 
דנה פרידר (צילום שי פרנקו)
רשת ההמבורגרים BBB עולה בימים אלו בקמפיין חדש תחת הסלוגן: "בורגר טריפ - מגלים את אמריקה". הקמפיין בכיכובה של השחקנית דנה פרידר, כולל סדרת סרטוני רשת בת 3 פרקים. במסגרת הקמפיין, המוערך בכ-2.5 מיליון שקלים, מתעדת פרידר את חיפושיה בניו יורק אחר ההמבורגרים השווים בעיר. 3 ההמבורגרים אשר נמצאו כטובים ומעניינים ביותר, יחשפו בסדרת הרשת, ובמקביל יוצעו לסועדים במסעדות רשת BBB במהלך בחודשיים הקרובים. סדרת סרטוני הרשת תעלה גם בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים, זאת לצד פעילות קד"מ במסעדות הרשת. הסדרה עולה לאוויר זו השנה השנייה ברציפות.
 
 
קרדיטים:
סמנכ"ל שיווק קבוצת BBB: שרון שפירא
מנהלת שיווק BBB: מאיה בר טל
סטודיו מיתוג ופרסום  איידיאה IDEA.
משרד הפרסום The Box:
מנכ"לים משותפים- בועז פסקו, תומר גדרון
מנהל קריאייטיב- גיל קציר
קריאייטיב- שרה לב פלאם, עידן בלום ואורון אוחנה
סופרוויזר- שי כהן- תם
תקציבאי- תומר כהן
מפיקה אחראית- רייצ'ל דויטש בר אור
מפיקים בפועל- זואה הפקות
במאי- יפתח חוצב
צלם-לאל אוטניק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה