קצרצרים

הדס מוזס-ליכטנשטיין בפאנל במיפ עם מנכ"לית אנדמול-שיין העולמית

אלכסנדר כץ |  1
הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של קבוצת ADD הישראלית (צילום שרון רבינא)
הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינ"ל של קבוצת ADD הישראלית, תשתתף בפאנל המרכזי של יריד הטלוויזיה מיפ בקאן, שיעסוק בהפצת תוכן בינ"ל בעידן התחרותי של תכני טלוויזיה גלובליים ובניהול זכויות השידור של תכנים גלובליים. לצידו של מוזס-ליכטנשטיין, ייקחו חלק בפאנל בין היתר גם מנכ"לית אנדמול שיין העולמית קטי פיין, ונשיא תחום הטלוויזיה הבינ"ל באולפני פרמאונט, דן כהן.
החברה, שמכרה בעבר את 'פאודה' לנטפליקס, 'מיגל' לקנאל פלוס ו'אופוריה' ל-HBO - שם היא מתחילה הפקה בימים אלה - תשווק ביריד הנוכחי יותר מ-10 תכניות מקור ישראליות של HOT, בהן 'גולסטאאר', 'פצועים בראש', 'מועדון החנונים', 'סירנות', 'אופוריה', 'אורי ואלה'. בחברה מעריכים כי הלהיט מבחינתם ביריד יהיה  הפורמט גרסת הנשים 'גולסטאריות' שזוכה להתעניינות.
 
 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די נו היא לא מכרה את פאודה לנטפליקס (ל"ת)
    מספיק עם גניבת קרדיט 14/10/2018 19:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור