קצרצרים

בכירה במאסטרקארד העולמית מובילה את הקמפיין המגדרי של החברה

כתבי אייס | 
אן קיירנס, מאסטרקארד (צילום יח"צ)
חברת מאסטרקארד משיקה את החלק הראשון של "מסע הפרסום המגדרי" כחלק מפעילויות החברה סביב יום הילדה הבינ"ל שמצוין היום (יום א'). מטרת הקמפיין היא להגביר את המודעות לעוצמה נשית, העצמה ופיתוח קריירה במקום העבודה. 
את הקמפיין מובילה אן קיירנס, נשיאת השווקים הבינלאומיים של מאסטרקארד ברחבי העולם ואחראית על ניהול כל השווקים והפעילויות הקשורים ללקוחות מחוץ לארה"ב. קיירנס מפרסמת היום פוסט בבלוג שלה אשר מעניק לנשים 5 עצות מועילות לפיתוח הקריירה שלהן: עשי את הדבר הנכון ולא את הדבר הקל; זרקי סולם או חבל טיפוס - עזרי לסובבים אותך, בני גשרים והשאירי מורשת; השיגי בוס חדש אם הבוס לא עוזר לך להתקדם; השמיעי קולך וקחי חלק בשיח; והיי פתוחה לקבלת רעיונות חדשים. והנה ההאשטג לקמפיין: DayOfTheGirl#
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה