קצרצרים

יח"צ: תקציב תמנון ל'קליגר תקשורת', רויאל פיליפס ל'אולמדיה'

כתבי אייס | 
זזים ב-PR (צילום: Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
משרד יחסי הציבור קליגר תקשורת זכה בתקציב יחסי הציבור של רשת האופנה תמנון. משרד יחסי הציבור אולמדיה זכה בתקציב יחסי הציבור והדיגיטל של חברת רויאל פיליפס. 
'קליגר תקשורת' בבעלות ערן קליגר, קובי אמזלג ומוטי בן בכר יחל לטפל בתקציב היח"צ של רשת האופנה תמנון שפועלת מזה כ-25 שנה בבעלות פרטית בניהולו של המנכ"ל והבעלים, ברוך ריינר. הרשת מעסיקה למעלה מ-1,100 עובדים בכ-90 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.
 
'רויאל פיליפס' שתטופל ב'אולמדיה' היא חברה גלובלית בתחום טכנולוגיות הבריאות. בשנת 2017 פיליפס העולמית הציגה מחזור מכירות של 17.8 מיליארד אירו בפעילות שמשתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. בפיליפס ישראל מועסקים כ- 1,000 עובדים, רובם בחיפה ובפתח תקוה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה