קצרצרים

ההשקות המנצחות של איגוד השיווק לרבעון ה-3: כאן, HOT, נביעות וטרה

משה בנימין | 
בפועל, לא רק ב-HOT. מתוך הקמפיין עם רונאלדו (צילום מסך)
כאן, HOT, נביעות וטרה הם הזוכים  בפרס "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי לפי בחירת ועדת החדשנות של האיגוד. כאן זכה עבור מונדיאל 2018 בדיגיטל, HOT זכתה עבור "מונדיאל או מונדיליי", נביעות עבור השקת נביעות פלוס פרי וטרה עבור השקת Muller Rice.
כאן// המונדיאל בדיגיטל
המהלך הדיגיטלי של כאן עבור המונדיאל, חלק ממימוש חזון "הדיגיטל תחילה" של התאגיד כלל שילוב של טכנולוגיות חדשניות, תוכן משלים, הנגשה במגוון פלטפורמות (אתר, אפליקציה, טלוויזיות חכמות ויוטיוב) ומענה מהיר ושירותי לציבור בכל עמודי הסושיאל של כאן.
המהלך הוביל לתוצאות יוצאות דופן: עלייה של מאות אחוזים בצפיות, ביקורים ויוזרים בכל הפלטפורמות, כחצי מיליון הורדות לאפליקציית כאן, כ-25% מהצופים במונדיאל צרכו אותו בפלטפורמות הדיגיטליות (113,640 צופים בממוצע למשחק) ומעל 42,000,000 צפיות VOD בתקופת המונדיאל.
HOT// מונדיאל או מונדיליי עם כריסטיאנו רונאלדו
HOT זיהתה את הפוטנציאל הטמון באירוע המונדיאל בשנת 2018, כאירוע בו ניתן יהיה לא רק לגייס לקוחות חדשים לחברה, אלא גם להרים את קרנו של המותג וליצור בידול אמיתי. HOT השכילה להבין כי מול התחרות ההולכת וגוברת מצד שחקני OTT מוזלים, יש לה יתרון אחד שהופך משמעותי ביותר - HOT היא החברה היחידה בשוק בה השידור מועבר ללא דיליי. כל מה שנותר לעשות בשלב זה, היה להציף בפני הלקוחות את השאלה: מה אתם מעדיפים לראות, מונדיאל או מונדיליי?
HOT הצליחה להשיג בקמפיין מונדיליי את התוצאה האולטימטיבית: להשתלט לחלוטין על שיח של מדינה שלמה ולמקד את הפוקוס הצרכני על הדבר האחד שמהווה את היתרון המוחלט של HOT. הקמפיין הדגיש בתזמון מושלם את היתרון היחסי של החברה אל מול המתחרות והוביל לעליה של 22% במכירות חבילת טריפל, לגידול של 18% במכירה ללקוחות חדשים ולעלייה משמעותית כמעט בכל מדדי המותג שנמדדו לעומת התקופה המקדימה לקמפיין.
נביעות// השקת נביעות פלוס פרי
המודעות הצרכנית ההולכת וגוברת לנושא הבריאות בשנים האחרונות הובילה לירידה בצריכת המשקאות הקלים. בנביעות הוחלט כי לצד מוצרי נביעות פלוס הוותיקים יש להביא לשוק מוצר חדש, המשלב בין בריאות לפינוק.
השקת המוצר לוותה בקמפיין אשר זכה לאהדה רבה והגיע ל-2 מיליון צפיות ב- Youtube וכן בקמפיין רדיו רחב, שילוט חוצות, מודעות ופעילות דיגיטלית עם וידאו בכל הפלטפורמות. המוצר החדש משיג נתח שוק משמעותי של 20% בקטגוריית המים המועשרים, בעיקר על חשבון המתחרים ועם פגיעה מינימלית בנביעות פלוס הקלאסי.
טרה// השקת Muller Rice  (מולר רייס)
מאז השקת המותג Muller בישראל לפני כ-10 שנים מזוהה המותג כמחובר לטבע ולאיכויותיו. המותג זיהה את היכולת להרחיב את פעילותו בארץ לקטגוריות נוספות בעולם מעדני החלב. Muller זיהה את הצורך במוצר שעונה בדיוק על מה שהצרכן מחפש - הנאה מקסימלית לצד בשורת Better for you. 
השקת המוצר לוותה בקמפיין טלוויזיה, קמפיין דיגיטלי נרחב, קמפיין רדיו ופעילויות הטעמה באמצעות עמדות דיול ברחבי הארץ. הקמפיין נחל הצלחה רבה עם 82% אחוזי חשיפה ו-Muller Rice שבר את ההומוגניות בשוק מעדני החלב למבוגרים. המוצר חדר למשקי הבית כחלק מקטגוריית המעדנים עם אחוז חדירה של 24% כבר בשבוע הרביעי להשקה ו-1.4 מיליון גביעים נמכרו במהלך ההשקה.
 
מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: "ארבעת המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת ברבעון השלישי של 2018, כאן, HOT, נביעות וטרה, הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה ולייצר עבורה תדמית חדשנית וטובה יותר. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה