קצרצרים

תקציב הפרסום של מותג הבית החכם YALE יטופל בטוויסטד

משה בנימין |  1
אלון מוליאן וקרן פרידמן. טוויסטד (צילום עידן גרוס)
משרד הפרסום טוויסטד יטפל בתקציב הפרסום של מותג הבית החכם YALE, בהיקף משוער של כמיליון שקלים. "אנחנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם מותג בינלאומי מוביל. YALE הוא בדיוק מסוג המותגים שיכולות ה-BRANDFORMENCE של טוויסטד תפורות עליהם. האתגר שלנו מחולק לשניים: מצד אחד - בניית המותג ויצירת מודעות לעולם הפתרונות החכמים של YALE® לאבטחת הבית ומצד שני - עבודה יומיומית Always On ליצירת לידים והמרה למכירות", כך לדברי אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאללה, להתחיל עם הקלישאות ומשחקי המילים (ל"ת)
    פיני 14/11/2018 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור