קצרצרים

SHARE מדיה תנהל את קמפיין משפיעני הרשת של HP

משה בנימין |  2
SHARE מדיה. מימין: גיא שלו ומתן מה אהבתי, מנכ"לים משותפים (צילום יח"צ)
חברת הדיגיטלSHARE  מדיה זכתה במכרז קמפיין משפיעני הרשת של HP לקידום ליין חדש ממוצרי החברה בישראל. בפנייתה לקהל היעד בגילאי 23-30 החברה תפרסם את ליין מחשבי הסטודנטים החדש שלה, באמצעות משפיענים. SHARE מדיה, סוכנות תוכן באמצעות משפיענים ומובילי דעת קהל ברשתות חברתיות, הוקמה בשנת 2014 ומנוהלת על ידי גיא שלו ומתן מה-אהבתי. בין לקוחותיה נמנות חברות מובילות במשק כדוגמת פוקס, נספרסו, בנק לאומי ועוד.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האמת?
    מיכאל 20/11/2018 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר כבר לגלות שהם משפיעים על חשבון הבנק של המשפיענים ולא באמת מייצרים מכירות או שזה עדיין סוד?
    סגור
  • 1.
    תותחי על shaere media
    ליאת הירש 19/11/2018 11:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מרגש מאד שחברת HP הוויתקה זורמת עם הדור הצעיר והחזק ובחרה במדויק את חברת share שעושים עבודה משובחת מגוונת ונהדרת- מאד אוהבת וממליצה עליהם בשמחה ובטחון
    סגור