חדשות

מותג החיתולים בייביסיטר עולה בקמפיין עם GREAT

משה בנימין | 
בייביסיטר (צילום יח"צ)
מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר המשווק על ידי ניאופרם, עולה בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל תחת הסלוגן: "בייביסיטר סופג יותר מהאגיס" באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כ-2 מיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין, מוצגים ממצאי מעבדת SGS העולמית אשר בדקה ומצאה כי חיתולי בייביסיטר סופגים יותר מחיתולי האגיס. חיתולי בייביסיטר החדשים והמעוצבים, המתאפיינים באיכות גבוהה, גברו על האגיס גם בפרמטרים של הגנה מפני נזילות ויובש פני השטח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה