קצרצרים

כריסמס? חנוכה? טיב טעם עולה עם קמפיין סופשנה

כתבי אייס | 
רשת טיב טעם בקמפיין סופשנה (צילום אסף לוי)
רשת טיב טעם חוגגת את סופשנה האזרחית ועלתה השבוע בקמפיין תחת הסלוגן "טיב טעם החופש לחגוג!". הקמפיין מדבר על החופש לבחור איזה חג לחגוג – חנוכה, כריסמס ונובי גוד. הקמפיין משלב את רוח חג החנוכה עם הדלקת נרות וסופגניות, עם הכריסמיס והנוביגוד בדמותו של סנטה קלאוס שמגלם כוכב הרשת אבירם כרמלי, וביחד עם העוזר שלו אלעד צפני (שהשתתף ב'האח הגדול'. הקמפיין של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עלה באתרי אינטרנט  וברשתות החברתיות בעלות הנאמדת בכ-500 אלף שקלים.
  
 
 
 
לפרטים נוספים: ענת דאוס, 03-6360007, 054-5716111
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה