קצרצרים

מעיין יחבס מקים סוכנות בת בשם MY SOCIAL CLUB

משה בנימין | 
MY SOCIAL CLUB (צילום יח"צ)
משרד הפרסום-סושיאל MY Social בבעלותו של מעיין יחבס משיק סוכנות בת בשם MY SOCIAL CLUB. החברה החדשה תכנס בתווך שבין עבודה עם משפיענים מחד ועבודה עם דוגמנים מקצועיים מנגד ולמעשה תשמש כחברת משפיענים ברמות מחיר נמוכות יותר. לדברי יחבס "מדובר במאגר של אנשים אמתיים שאנו מזהים בהם את הפוטנציאל לככב בקמפיינים. פחות מתמקדים בגיל או בגובה, אלא יותר בוייב שהם משדרים".
בפועל, החברה תשדך בין משתמשי אינסטגרם/פייסבוק אלמוניים שאינם דוגמנים או משפיענים ותציע להם לככב בקמפיינים של לקוחות המשרד. גולשים אלו יאותרו על ידי החברה, יעברו סוג של טסט/אודישן וסינון ראשוני ויוכלו לככב בתמונות. מבחינת יחבס מדובר בהוזלת עלוית משמעותית, לעומת משפיענים או דוגמנים וכן גם לחברה המפרסמת עצמה המודל הזה מאפשר הקמת רשת "סוכנים" זולה. לדברי יחבס "אנחנו מחברים בין האנשים שמתאימים ב-DNA למותגים, כגון מותג שרוצה להיות "תל אביבי", ודואגים להפקה כולה. בנוסף אנחנו מייצרים מגוון כי היום אתה כבר רואה את אותן פנים בקמפיינים רבים, גם של מתחרים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה