קצרצרים

בנק הפועלים ואדלר חומסקי בקמפיין חוצות משעשע ל-bit

משה בנימין |  1
קמפיין אפליקציית bit. שילוט חוצות (צילום יח"צ)
בנק הפועלים עלה השבוע עם קמפיין שילוט חוצות משעשע עבור אפליקציית העברות הכסף bit, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, בהיקף של כמיליון שקלים. הקמפיין מציג מספר גרסאות של סיבות הומוריסטיות להעברת כסף בין חברים.
אסף אזולאי מנהל מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים: "אפליקציית ביט היא המובילה כיום בשוק האפליקציות להעברת כסף, מטרת הקמפיין היא להמחיש ולהעלות את המודעות למגוון האפשרויות שבהן ניתן להשתמש בה".







תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קמפיין מעולה! (ל"ת)
    יעל 08/01/2019 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור