חדשות
טרה צוחקת על תנובה באתגר העשור בפייסבוק
אתגר העשור שרץ בפייסבוק, או אם תרצו השטות הוויראלית החולפת שבעוד שבוע אף אחד כבר לא יזכור שהתקיימה, סידרה, כמו תמיד, למותגים המסחריים, זירת תוכן מעולה ליוזמות פרסומיות. לפני כ-5 שעות (יום א') עלה לאוויר בעמוד הפייסבוק של מחלבות טרה, פוסט ובו תמונה של האתגר שמציב תמונה משנת 2009 מול שנת 2019. במחלבות טרה בחרו לנצל את האתגר לבדיחה על חשבון המתחרה תנובה בדגש על מה שהיא מסמנת כבידול בין השתיים - הגבינה הצהובה ללא חומרים משמרים.
התמונה מציגה מצד אחד, ב-2009 את הגבינה של תנובה כשהיא מטושטשת אך ברור למדי באיזה מותג מדובר ומנגד ב-2019, היום, את גבינת נעם. מעל תנובה מופיע הכיתוב "יש חומרים משמרים" ומעל נועם מופיעה הכותרת "ללא חומרים משמרים". בפוסט של החברה נכתב: "אל תתקעו בעבר, תתקדמו לגבינת נעם של טרה ללא חומרים משמרים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מי שנרדם זה בלינק של תנובהאללוף 01/2019/21הגב לתגובה זו1 0שלחנו החודש חשבונית בלי תוצריםסגור
-
3.מעולה! הראו להם מה זה! (ל"ת)אריק 01/2019/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.RTM גדול!!! (ל"ת)מיקי 01/2019/21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.זה לא מצחיק, זה מושקע וחמודריקי 01/2019/21הגב לתגובה זו0 0רעיון טוב עלה בדעתם.סגור