קצרצרים

טרה צוחקת על תנובה באתגר העשור בפייסבוק

משה בנימין |  4
טרה צוחקת על תנובה (צילום יח"צ)
אתגר העשור שרץ בפייסבוק, או אם תרצו השטות הוויראלית החולפת שבעוד שבוע אף אחד כבר לא יזכור שהתקיימה, סידרה, כמו תמיד, למותגים המסחריים, זירת תוכן מעולה ליוזמות פרסומיות. לפני כ-5 שעות (יום א') עלה לאוויר בעמוד הפייסבוק של מחלבות טרה, פוסט ובו תמונה של האתגר שמציב תמונה משנת 2009 מול שנת 2019. במחלבות טרה בחרו לנצל את האתגר לבדיחה על חשבון המתחרה תנובה בדגש על מה שהיא מסמנת כבידול בין השתיים - הגבינה הצהובה ללא חומרים משמרים. 
התמונה מציגה מצד אחד, ב-2009 את הגבינה של תנובה כשהיא מטושטשת אך ברור למדי באיזה מותג מדובר ומנגד ב-2019, היום, את גבינת נעם. מעל תנובה מופיע הכיתוב "יש חומרים משמרים" ומעל נועם מופיעה הכותרת "ללא חומרים משמרים". בפוסט של החברה נכתב: "אל תתקעו בעבר, תתקדמו לגבינת נעם של טרה ללא חומרים משמרים". 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי שנרדם זה בלינק של תנובה
    אללוף 21/01/2019 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלחנו החודש חשבונית בלי תוצרים
    סגור
  • 3.
    מעולה! הראו להם מה זה! (ל"ת)
    אריק 21/01/2019 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    RTM גדול!!! (ל"ת)
    מיקי 21/01/2019 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה לא מצחיק, זה מושקע וחמוד
    ריקי 21/01/2019 05:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון טוב עלה בדעתם.
    סגור