קצרצרים

AMAMA של מתן אבני תנהל את פעילות הדיגיטל של TNT

כתבי אייס | 
מתן אבני (צילום מיכה בריקמן)
סוכנות יחסי הציבור החיפאית AMAMA בבעלותו של מתן אבני קיבלה לידיה את תקציב הדיגיטל של מותג ההלבשה TNT. רשת האופנה מונה כיום 24 סניפי בוטיק ברחבי הארץ ובקרוב תשיק אתר סחר אלקטרוני. לדברי אבני, "מותגים גדולים מבינים היום את החשיבות של ONE STOP SHOP. במקביל ליחסי הציבור המסורתיים, ישנה חשיבות מכרעת לפעילות המותג ברשת החברתית ושם אנחנו מחכים להם במה שנקרא יחסי ציבור 2.0 - המותג נפגש עם הלקוח ללא מתווכים ומנהל יחסי גומלין סביב עולם הערכים אותם רוצה המותג להציג לעולם".
סוכנות AMAMA מעניקה יחסי ציבור דיגיטליים, מיתוג ויעוץ תקשורתי. הסוכנות מטפלת בין היתר בנקסט אורבן התחדשות עירונית, צאלים, האקדמיה לכדורגל של רונאלדיניו בישראל, בית האירועים ימה, עיריית חיפה, עיריית קריית אתא, קיסר אירועים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה