קצרצרים

קובי חקק מייסד רולדין נבחר לאיש השיווק בינואר 2019

כתבי אייס | 
קובי חקק (צילום יח"צ)
קובי חקק, המייסד והבעלים של רשת רולדין, נבחר לאיש השיווק של חודש ינואר 2019 בזכות מהלך השקת קולקציית הסופגניות של המותג וביסוסו כחלק בלתי נפרד מחג החנוכה. איגוד השיווק הישראלי בחר בחקק "בזכות נקיטת גישה חדשנית המתמקדת באימפקט של המוצר ובמיצובו ולא רק במוצר עצמו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה