קצרצרים

MY Social של מעיין יחבס מצרף 4 תקציבים חדשים

משה בנימין | 
מעיין יחבס (צילום יח"צ)
משרד הפרסום MY Social בבעלותו של מעיין יחבס המתמחה בגזרת הסושיאל מצרף לשורותיו 4 תקציבים חדשים: שרונה מרקט, רשתות הגלידה אניטה וגולדה והבייקרי האינסטגרמי SHOWROOM Bakehouse.  
MY Social מחזיק בפורטפוליו נרחב בתחום הקולינריה. בין לקוחותיו נמנים קבוצת מסה, קבוצת טאיזו, פרונטו, צ'יקטי וקפה פופולר. לדברי יחבס "חטיבת האוכל שלנו מנהלת היום את המדיה החברתית של עשרות לקוחות בתחום - החל ממקומות קטנים שמקבלים אצלנו הכל, ממיתוג ועד פעילויות משפיענים וקידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, ועד מותגים כמו שרונה מרקט שהצטרפו אלינו לאחרונה למשפחה וזוכים לניהול אסטרטגי מקיף של הרשתות החברתיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה