קצרצרים

פרטנר בקמפיין ראשון המשלב טכנולוגיות זיהוי קולי בענן של גוגל

משה בנימין |  2
בית הנייר בנטפליקס (צילום יח"צ/ צילום מסך)
פרטנר, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, משיקה היום (א') מהלך דיגיטל ראשון מסוגו בישראל, שמבוסס על טכנולוגיית זיהוי קולי של Google Cloud. כחלק מקמפיין 'בית הנייר' של פרטנר TV בשיתוף נטפליקס אשר עלה במקביל בטלוויזיה ובדיגיטל, פרטנר יצרה אתגר קולי במובייל (בלבד), הקורא לגולשים לשיר את 'בלה צ'או', כמה שיותר קרוב למקור.
טכנולוגיית הזיהוי הקולי של גוגל תבדוק את רמת הדיוק של הגולשים בהתאמה בין השירה שלהם לביצוע המקורי, באמצעות שימוש ב- Google Speech API, המאפשר זיהוי וניתוח של קול, אינטונציה ומלודיה ברמות דיוק אופטימאליות. ככל שאחוז ההתאמה יעלה, המשתתף ידורג גבוה יותר בדירוג היומי. הטכנולוגיה של גוגל יודעת לזהות את רמות ההתאמה, וכן לזהות ניסיונות להערים על הזיהוי הקולי. במסגרת התחרות, החל מהיום, יוענקו פרסים יומיים למובילי הטבלה שתתעדכן בזמן אמת עם כל ביצוע, ובתום המהלך יוענק פרס מיוחד למבצע המדויק ביותר, שיזכה בחופשה במדריד, ספרד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליאן המלכה (ל"ת)
    ליאן 18/03/2019 21:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בלה צ'או
    בלה 17/02/2019 16:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אוי זה אדיר! אני מכורה
    סגור