חדשות
פרטנר בקמפיין ראשון המשלב טכנולוגיות זיהוי קולי בענן של גוגל
פרטנר, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, משיקה היום (א') מהלך דיגיטל ראשון מסוגו בישראל, שמבוסס על טכנולוגיית זיהוי קולי של Google Cloud. כחלק מקמפיין 'בית הנייר' של פרטנר TV בשיתוף נטפליקס אשר עלה במקביל בטלוויזיה ובדיגיטל, פרטנר יצרה אתגר קולי במובייל (בלבד), הקורא לגולשים לשיר את 'בלה צ'או', כמה שיותר קרוב למקור.
טכנולוגיית הזיהוי הקולי של גוגל תבדוק את רמת הדיוק של הגולשים בהתאמה בין השירה שלהם לביצוע המקורי, באמצעות שימוש ב- Google Speech API, המאפשר זיהוי וניתוח של קול, אינטונציה ומלודיה ברמות דיוק אופטימאליות. ככל שאחוז ההתאמה יעלה, המשתתף ידורג גבוה יותר בדירוג היומי. הטכנולוגיה של גוגל יודעת לזהות את רמות ההתאמה, וכן לזהות ניסיונות להערים על הזיהוי הקולי. במסגרת התחרות, החל מהיום, יוענקו פרסים יומיים למובילי הטבלה שתתעדכן בזמן אמת עם כל ביצוע, ובתום המהלך יוענק פרס מיוחד למבצע המדויק ביותר, שיזכה בחופשה במדריד, ספרד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.סיתונית 27ניקה 03/2019/29הגב לתגובה זו0 0אני רוצה להיות ב מופיעסגור
-
2.ליאן המלכה (ל"ת)ליאן 03/2019/18הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.בלה צ'אובלה 02/2019/17הגב לתגובה זו5 0אוי זה אדיר! אני מכורהסגור