קצרצרים

"ההר" מככב שוב בקמפיין של סודהסטרים - הפעם לקהל הישראלי

כתבי אייס | 
קמפיין סודהסטרים עד הבית (צילום יח"צ)
חברת סודהסטרים עולה בקמפיין חדש לשירות "סודה עד הבית", בו תשיק החברה חבילה חדשה לאוהבי הסודה "חבילת הכול כלול בשקל אחד ליום". בסרטון המלווה את הקמפיין מככבים "עצלן" חמוד ו"ההר" ת'ור ביורנסון מ'משחקי הכס', הכוכב הקבוע של סודהסטרים, שלמד כמה מילים בעברית לטובת לקמפיין בו הוא מככב כשליח המביא את המיכל עד לביתו של העצלן. זהו הקמפיין הראשון בו "ההר" המכוון לקהל הישראלי.
הקמפיין הופק על ידי חברת בוראקס בבימויו של רני כרמלי, קריאטיב אלון זייפרט ובבית הפוסט של ברודקאסט. צוות ההפקה הוטס במיוחד לאיסלנד על מנת לצלם את "ההר" ועלותו הכוללת של הקמפיין היא כ-1.5 מיליון שקלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה