קצרצרים

לילך שולומון כהן מתנובה נבחרה לאשת השיווק של פברואר

משה בנימין |  1
לילך שולומון כהן (צילום יחסי ציבור)
לילך שולומון כהן, מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב בתנובה, נבחרה לאשת השיווק של חודש פברואר 2019. באיגוד השיווק הישראלי מציינים כי שולומון כהן נבחרה "בזכות ההתמודדות עם חסם הטעם אשר הגדיל את תחום תחליפי החלב של תנובה ושל כלל הענף".
הקמפיין התקשורתי והתמחור של המוצרים הובילו לצמיחה. תנובה הגדילה את כלל קטגוריית תחליפי החלב בשוק, כשהיא מובילה עם נתח שוק משמעותי של 55.8% בשוק תחליפי החלב. ממרחי הסויה של תנובה תפסו 37.6% מנתח השוק בתוך חודש בלבד מההשקה. זאת ועוד, החדירה של תנובה לקטגוריית הטופו הובילה לצמיחה של 48% בקטגוריה. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תנובה = חברה מגעילה
    נופר 03/03/2019 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זוועה . חברה נוראית
    סגור