קצרצרים

Waze השיקה פיצ'ר שמחבר פרסום באפליקציה לשילוט חוצות

משה בנימין |  1
Waze (צילום יחסי ציבור)
לראשונה בישראל, אפליקציית הניווט Waze השיקה פיצ'ר שמאפשר למפרסמים לחבר בין פרסום על גבי מסך האפליקציה לפרסום על גבי שילוט חוצות באזור הנסיעה של הנהג. הקמפיין הראשון שאיתו יצאה החברה הוא בשיתוף סמסונג ישראל. בחברה מציינים כי "בקמפיין דומה שהושק לאחרונה בצרפת, 350% יותר אנשים זכרו את המסר הפרסומי בהשוואה לפרסום נפרד בשלטי חוצות או בנייד בלבד".
הטכנולוגיה מציגה את הקמפיין הדיגיטלי, כאשר שלט החוצות נכנס לשדה הראייה של המשתמש, כדי להעצים את אופן העברת המסר הפרסומי. הפרסומות באפליקציה יכולות לשאת את אותו המסר כמו בשילוט, מסר משלים או כל מסר אחר המתכתב עם הפרסום הפיזי המסורתי. ב-Waze הבהירו כי לא יחול כל שינוי עבור המשתמשים באפליקציה, וכי בהתאם למדיניות החברה, הפרסום ימשיך להופיע רק במהלך עצירה מוחלטת.
תגיות waze | סמסונג | קמפיין
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגלל שזה גוגל עושים רעש?
    מכונה 08/03/2019 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבינה על מה כל הרעש? זה באנר קטן (ולרוב מעצבן) שעולה על בסיס מיקום...לא יודעת למה זה מצדיק כתבה מלאה
    סגור